اسرارامروز.اصلاح روش های ناکارآمد، از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است.
دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک ، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که تمام تلاش هر سازمانی در راستای ایجاد رضایتمندی برای ذینفعان است، اظهار داشت: باید ذینفعان هر سازمان شناسایی و برحسب نیازها، قوانین و مقررات موجود برنامه ریزی های لازم انجام شود.
این مقام مسوول، با اشاره به این که برای جلوگیری از بروز اختلال و آسیب در جامعه، صدای ذی نفعان باید شنیده شود، تصریح کرد: همان طور که بدن انسان تا زمانی که سیستم ایمنی اش درست کار می کند و در محیط مناسب قرار دارد و آب، هوا و غذای مناسب دریافت می کند احتمال رسوخ بیماری در آن به حداقل ممکن می رسد شنیدن صدای ذی نفعان نیز می تواند از بروز اختلال و آسیب در جامعه جلوگیری کند. بنابراین دریافت نظرات ذی نفعان پیرامون اقدامات و فعالیت های انجام شده می تواند منجر به بهبود روند ارایه خدمات شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به این که اصلاح روش های ناکارآمد و بهبود فرایندهای موجود از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است، یادآور شد: مدیریت زمانِ انتظار برای ارایه خدمات بر افزایش رضایتمندی ذی نفعان تاثیر دارد و در این زمینه ذینفعان، مستقیما تحت تاثیر برنامه ها و فرایندهای دانشگاه قرار می گیرند.