صدای ذی نفعان باید شنیده شود

صدای ذی نفعان باید شنیده شود

اسرارامروز.اصلاح روش های ناکارآمد، از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک ، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که تمام تلاش هر سازمانی در راستای ایجاد رضایتمندی برای ذینفعان است، اظهار داشت: باید ذینفعان هر سازمان شناسایی و برحسب نیازها، قوانین و مقررات موجود برنامه ریزی های لازم انجام شود.

این مقام مسوول، با اشاره به این که برای جلوگیری از بروز اختلال و آسیب در جامعه، صدای ذی نفعان باید شنیده شود، تصریح کرد: همان طور که بدن انسان تا زمانی که سیستم ایمنی اش درست کار می کند و در محیط مناسب قرار دارد و آب، هوا و غذای مناسب دریافت می کند احتمال رسوخ بیماری در آن به حداقل ممکن می رسد شنیدن صدای ذی نفعان نیز می تواند از بروز اختلال و آسیب در جامعه جلوگیری کند. بنابراین دریافت نظرات ذی نفعان پیرامون اقدامات و فعالیت های انجام شده می تواند منجر به بهبود روند ارایه خدمات شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به این که اصلاح روش های ناکارآمد و بهبود فرایندهای موجود از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است، یادآور شد: مدیریت زمانِ انتظار برای ارایه خدمات بر افزایش رضایتمندی ذی نفعان تاثیر دارد و در این زمینه ذینفعان، مستقیما تحت تاثیر برنامه ها و فرایندهای دانشگاه قرار می گیرند.  

ارسال شده در دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۳ قبل‌ازظهر
کد خبر: 4728415
آخرین خبر ها
گزیده خبرها