برای اولین بار با رویکرد جوانگرایی؛ یک جوان نخبه مشاور  سازمان منطقه آزاد انزلی شد

برای اولین بار با رویکرد جوانگرایی؛ یک جوان نخبه مشاور سازمان منطقه آزاد انزلی شد

اسرار امروز در راستای بهره گیری از ظرفیت های نخبگان بومی منطقه و با رویکرد جوانگرایی، برای اولین بار یک جوان نخبه اهل انزلی مشاور جوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، در راستای بهره گیری از ظرفیت های نخبگان بومی منطقه و با رویکرد جوانگرایی، برای اولین بار یک جوان نخبه اهل انزلی مشاور جوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد.

برنامه ریزی به منظور تدوین برنامه های عملیاتی در حوزه جوانان، ارتباط و تعامل سازنده و موثر با دانشجویان وجوانان، برنامه ریزی به منظور تکریم و فرآهم نمون زمینه استفاده از توان تخصصی قشر تحصیل کرده در پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد انزلی از مهمترین محورهای کاری عنوان شده در متن حکم صادره از سوی دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان خطاب به میثم قربانی می باشد.

میثم قربانی مخترع ساخت اولین دستگاه جراحی اتوماتیک استریوتاکسی مغز در جهان است. وی در جشنواره بین المللی اختراعات در کلاس پزشکی جوایز نشان برترین مخترع و مدیر پروژه در کانادا ۲۰۱۸ را کسب کرده است.

گفتنی است وی همچنین با اختراع دستگاه ایجادکننده مدل ترومای مغزی، نخاعی و عصب سیاتیک ،در جشنواره بین المللی اختراعات ترکیه مدال طلا در کلاس پزشکی را از آن خود کرد.

ارسال شده در دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲۴ بعدازظهر
کد خبر: 0091246
آخرین خبر ها
گزیده خبرها