فاسد کسی است که پستونک نوه‌اش را در ترکیه خریداری می‌کند!
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی:

فاسد کسی است که پستونک نوه‌اش را در ترکیه خریداری می‌کند!

اسرار امروزرئیسی اصلا رئیس جمهور خوبی نیست/ هر حکومتی که حمایت مردم را نداشته باشد، محکوم به فناست!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز و به نقل از دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط کشور به ‌شدت بحرانی است، گفت:به ‌ولله که دلم به حال این نظام می‌سوزد. ضعیف‌ترین کابینه در طول عمر نظام جمهوری اسلامی، کابینه دولت ابراهیم رییسی است!

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه اگر حاکمیت مردم را کنار بزنند، باید فاتحه همه چیز را بخوانیم ، افزود: هر حکومتی که حمایت مردم را نداشته باشد، محکوم به فناست! برای نظام راهی جز گرفتن مشروعیت خواستن از مردم باقی نمانده است. من چند وقت پیش گفتم آقای رئیسی اگر دوباره کاندیدای انتخاب شوید، دیگر رای همان ۲۵ درصدی که قبلا به شما رای داده بودند را ندارید! ۷۰ درصد کسانی که به رئیسی رای دادند دیگر هیچ تمایل و کششی نسبت به او نداشته و هرگز دوباره به او را نمی‌دهند. درست است که رئیسی شخص توانمندی نیست اما بسیار فرد خوب و پاکدست است!

وی با اشاره به اینکه آقای رئیسی خوب و پاکدست است ، تصریح کرد: رئیسی اصلا رئیس جمهور خوبی نیست؛ بنده هم کاملا این را قبول دارم اما به اعتقاد بنده وی اصلا آدم فاسدی نیست! صفر تا صد زندگی و فعالیت‌های قالیباف پر از ابهام است اما در خصوص ابراهیم رئیسی چنین ابهاماتی وجود ندارد!

جعفرزاده با بیان اینکه آقای رئیسی مدیریت اجرایی بلد نیست! اضافه کرد: بزرگترین فسادها در جمهوری اسلامی در همین دولت ابراهیم رئیسی اتفاق خواهد افتاد. ایشان رئیس و مدیر نیست و نمی‌شود از وی انتظار مدیریت کارآمد را داشت. اما این قضیه هیچ ربطی به فاسد بودن یا نبودنش ندارد! نباید مسائل را با هم قاطی کرد! دروغ گفتن رئیسی نشان از فاسد بودن او ندارد. فاسد کسی است که پستونک نوه‌اش را در ترکیه خریداری می‌کند! فاسد کسی است که چفیه بر گردن در مورد مدیریت جهادی حرف می‌زند اما خانواده‌اش برای خرید به کشورهای دیگر می‌روند! بنده به جرات می‌گویم خود شخص آقای رئیسی و خانواده‌اش کاملا سالم و بدون فساد هستند!

ارسال شده در پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۹ بعدازظهر
کد خبر: 2758513
آخرین خبر ها
گزیده خبرها