وعده‌هایی که داده شده هیچ کدام عملی نیست
هاشمی طبا در سومین مناظره انتخاباتی:

وعده‌هایی که داده شده هیچ کدام عملی نیست

اسرار امروز. چرا منابع یارانه 3 برابر را نمی‌گویید؟

هاشمی طبا کاندیدای ریاست جمهوری در جمع بندی سومین مناظره انتخاباتی گفت: من دوست داشتم نوه 6 ساله‌ام می آوردم که عینا نشان بدهم برای آنها باید کار کنیم وی در ادامه افزود: طبیعتا هر سیاست مدار و مدیر جامعه باید مردم را دوست داشته باشد تا بتواند برایشان کار کند. اما دوست داشتن انواع مختلف دارد. امام مردم را دوست داشت و به مردم گفت که به جبهه‌ها بروید و ایران را حفظ کنید. چنین شد که مردم به جبهه رفتند و ایران را حفظ کردند.

هاشمی طبا با تاکید بر اینکه ما برای 4 تا رای نباید کاری کنیم که مردم را به عنوان دوستدار درست خود معرفی کنیم ،خاطرنشان کرد: وعده‌هایی که داده شده هیچ کدام عملی نیست.
این کاندید ریاست جمهوری تصریح کرد: سوال می‌کنیم چرا منابع یارانه 3 برابر را نمی‌گویید؟ می‌گویند آماده است از کجا؟ معلوم نیست.این فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند استقلال ملی و عظمت ملت ایران در ذهنم بوده است. به همین دلیل حفظ ارجمندی ایران د ردرجه اول قرار دادم.

وی گفت: به جای پخش یارانه و تظاهر به دوست داشتن همه ، گفتم به خانواده‌های ناتوان و مستضعف کمک می کنم و گفتم که یارانه به آنها می‌دهم و سرانجام به مسئله اقتصاد مقاومتی، تولید برای صادرات ،‌ تولید و اصلاح کشاورزی در جهت رفع مشکل توجه خواهم کرد که ایران همه چیز را به ما مردم داده است.


ارسال شده در شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵ بعدازظهر
کد خبر: 2421072
آخرین خبر ها
گزیده خبرها