آیا دستهای پشت پرده عامل بروز تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی است؟
مردم استان گیلان می پرسند:

آیا دستهای پشت پرده عامل بروز تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی است؟

اختصاصی/اسرارامروز.تغییرات مدیریتی پس از سفر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به خارج از کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

تغییرات مدیریتی پس از سفر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تغییرات از جنس استعفا.استعفاهایی که مردم این استان را در خصوص آینده برنامه راهبردی دکتر شاهرخ یوسف زاده نگران می کند.

چندی پیش خبر استعفای دکتر احمد رضا میربلوک ،رییس بیمارستان پورسینا شایعه شد . خبری که علت آن را سفرهای مکرر وی به خارج از کشور عنوان کردند در صورتیکه وی با پیوستن به هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به تهران رفت و جای خود را در مراسمی بدون حضورش به دکتر سید مَهدی ضیا ضیابری داد. حالا خبر استعفای دکتر حسین اتحاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در رسانه ها مطرح شده است . وی حتی به صراحت در یک مصاحبه تاکید کرد که با استعفایش می خواهد با دانشگاه علوم پزشکی گیلان خداحافظی کند تا دیگر نباشد؟!

جمشید محمدی هم که پیش از این ، انتصابش در معاونت دارو و غذا به شدت مورد انتقاد شدید انجمن داروسازان استان گیلان قرار گرفته بود و حتی این موضوع به وزارت بهداشت و درمان هم کشیده شد و چالشی بزرگ برای دکتر یوسف زاده درست کرد دوباره به پست قبلی خود در معاونت توسعه مدیریت و منابع برگشت و سکان این معاونت را پس از 11 ماه از دکتر داوودی پس گرفت.

حالا دکتر داوودی که پیش از حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مدیر کل انتقال خون بود منتظر است تا دکتر یوسف زاده در چرخه خدمات رسانی به مردم در جایی دیگر به وی مسئولیتی بسپارد تا به فعالیت خود ادامه دهد. دکتر زهرا حصاری داروساز جوان و متخصص فارماسیوتیکس هم سرپرستی معاونت دارو و غذای دانشگاه را بر عهده گرفت.

مردم استان گیلان می پرسند آیا تغییرات پی در پی مدیریتی به صلاح دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان است؟ آیا تغییرات با این سرعت ، حاصل مشورت با افراد با تجربه و کارشناس است؟ آیا تغییرات ، این دانشگاه را از برنامه های اصلی خود دور نمی کند؟ آیا دستهای پشت پرده عامل بروز تغییرات مدیریتی در دانشگاه هستند؟ آیا قطار جابجایی مدیران به ریاست دانشگاه علوم پزشکی هم می رسد؟

در آینده بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

ارسال شده در سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲ بعدازظهر
کد خبر: 3219047
آخرین خبر ها
گزیده خبرها