رحیم رحیمی بخشدار سنگر: هیچ مسافری نباید با خاطره بد از این بخش و  استان خارج شود

رحیم رحیمی بخشدار سنگر: هیچ مسافری نباید با خاطره بد از این بخش و استان خارج شود

استراحت در این استان برای مسئولین اجرایی معنایی ندارد

با هیچ رییس اداره ایی تعارف نداریم و مشکلات مردم در اولویت همه کارهای ماست

همزمان با 22 اسفند و روز ملی شهید و مصادف با تشییع 22 شهید گمنام دوازدهمین دوازدهمین جلسه تخصصی هم اندیشی دهیاران و شورای اسلامی بخش سنگر به حضور اعضای شورای اسلامی،دهیاران،رحیم رحیمی بخشدارسنگر و سرهنگ بلشک فرمانده پلیس راه رشت-قزوین در محل بخشداری سنگر برگزار شد.

در این جلسه که با هدف دیدار چهره به چهره اعضای شورای اسلامی و دهیاران با بخشدار و همفکری در جهت حل مشکلات تشکیل شد ابتدا رحیم رحیمی بخشدار سنگر با تاکید بر حضور تحسین برانگیز و بالای 70 درصدی مردم بخش سنگر پای صندوقهای رای ،افزود: حضور پر رنگ مردم ولایتمدار ما نشاندهنده آگاهی و پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی می باشد.

بخشدار سنگر در خصوص ستاد تسهیلات نوروزی یادآور شد :ورودیهای هر منطقه نشاندهنده فرهنگ آنهاست و نصب بنرها در ورودیها برای تبریک عید نوروز همراه با عکسهایی از بناهای تاریخی روستاها و همچینین پاکسازی این ورودیها در نمایش این فرهنگها نقش بسزایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه جایی قانونمند می شود که کوچکترین مسئولش هم احساس مسئولیت کند خاطرنشان کرد :وظایف مسئولین در استان گیلان بسیار سخت می باشد و استراحت در این استان برای مسئولین اجرایی معنایی ندارد و همه باید تلاش کنیم. با هیچ رییس اداره ایی تعارف نداریم و مشکلات مردم در اولویت همه کارهای ماست.

وی با تاکید بر مهمانپذیر بودن این استان تاکید کرد: دهیاران همکاری و هماهنگی همه جانبه با نیروی انتظامی داشته باشند و هیچ مسافری نباید با خاطره بد از این بخش و استان خارج شود.

56f25ea9aa26f.jpg

نماینده عالی دولت در بخش سنگر نظارت برنانواییها ، پاکسازی معابر ، جمع آوری زباله ها در ایام تعطیلات نوروز، غبار روبی مزار شهدا و دیدار خانواده معزز شهدا را بسیار مهم دانست و خواستار تلاش تمام مسئولین ،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی برای توسعه عمرانی بخش سنگر شد.

رحیمی در ادامه در خصوص تعاونی دهیاران بخش سنگر گفت : از آنجا که تعاونی این بخش از لحاظ درآمدی نسبت به تعاونی های دیگر بسیار ضعیف است دهیاران باید پایبند به قرار داد خود نسبت به تعاونیها باشند و بدهکاریهای خود نسبت به تعاونی را پرداخت کنند و همکاریهای لازم در این زمینه را داشته باشند.

بخشدار سنگر تاکید کرد: نصب بنر و آگاه سازی رانندگان از وجود خطرات احتمالی از وظایف ماست و نصب این بنرها در حفاظت از جان هموطنان و کاهش تصادفات تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: دهیاران بخش سنگر در خصوص شخم زمستانه و استفاده از بارندگیهای پیش رو و لایروبی انهار برای آگاه سازی کشاورزان اقدام کنند .

رحیمی در پایان ضمن تقدیر از دهیاران این بخش افزود :افتخار می کنم در این بخش مشغول به کار هستم و رضایت کامل از دهیاران این بخش دارم چرا که همیشه همراه من بودند و اگر جایی هم تقدیر شدم مدیون این عزیزان می باشم.

فرمانده پلیس راه رشت-قزوین در ادامه این جلسه هما اندیشی ضمن تقدیر از همکاری و همیاری دهیاران گفت: باید سعی کنیم که در روزهای که انسان در انتظار شادی است مصیبت وارد نشود.

سرهنگ بلشک افزود: در طول 11 ماه سال گذشته 63 نفر در اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند که این تعداد در سالجاری با 8 نفر کاهش ،به 55 نفر رسیده است در حالیکه تمامی پاسگاه های استان به جز پاسگاه رشت –قزوین افزایش تلفات جاده ای داشته اند.

وی در پایان افزود : شستشوی تابلوی علایم رانندگی ، نصب بنر های تبلیغاتی در نقاط پرحادثه با متنی کوتاه و تاثیرگذار ، رنگ آمیزی سرعتگاه ها جهت آشکارسازی، آموزش چهره به چهره رانندگانی که می شناسید، همکاری با پلیس راه و گزارش سریع در صورت دیدن یک اتفاق ،نمایان سازی ادوات و ماشین آلات کشاورزی،نشانه گداری نقاط کور،آشکارسازی ورودی پلها و دپوی خاک در اطراف پرتگاه ها به دید رانندگان و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در ایام پیش رو کمک می کند.

ارسال شده در سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۷ قبل‌ازظهر
کد خبر: 35
آخرین خبر ها
گزیده خبرها