مدیرعامل شرکت غله  و خدمات بازرگانی منطقه هفت کشور : 500نانوایی گیلان در ایام نوروز کشیک هستند

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت کشور : 500نانوایی گیلان در ایام نوروز کشیک هستند

۵۰۰ واحد نانوایی شامل واحدهایی که سهمیه آرد یارانه ای دریافت می کنند در نوروز امسال در استان گیلان کشیک خواهند بود. مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت افزود: علاوه بر کشیک این تعداد واحدهای نانوایی، ۵۷۰ واحد نانوایی آزاد پز نیز بدون محدودیت زمان پخت، نان مصرفی شهروندان و مسافران نوروزی را تامین خواهند کرد.

رمضان کامران پی ادامه داد: با تجربه سال های گذشته، پیش بینی می کنیم امسال نیز مشکلی در رابطه با تامین نان مصرفی مردم نداشته باشیم و واحدهای نانوایی در نوروز، ساعت های کار طولانی تری خواهند داشت. به گفته وی، نانوایی ها صبح ها و عصرها تا زمانی که مشتری داشته باشند، به کارشان ادامه خواهند داد.

وی در رابطه با دریافت سهمیه آرد نانوایی ها یادآور شد: نانوایان می توانند از بیستم اسفندماه جاری نسبت به دریافت سهمیه آرد فروردین ماه اقدام کنند.

کامران پی تصریح کرد: در حالت عادی بیست و پنجم هرماه سهمیه آرد آنها ارائه می شود که به دلیل تعطیلات نوروزی، پنج روز زودتر این سامانه باز خواهد شد.

لازم به یادآوری است سه هزار و ۷۰۰ واحد نانوایی در استان گیلان فعایت می کنند که ۶۵ درصد این نانوایی ها، نان بربری و ۳۵ درصد لواش، سنگک و تافتون پخت می کنند.

ارسال شده در شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۷ قبل‌ازظهر
کد خبر: 45
آخرین خبر ها
گزیده خبرها