فردا دیر است / جناب جلیلی شما که این همه سال در بدنه نظام بودید چرا کاری نکردید؟

فردا دیر است / جناب جلیلی شما که این همه سال در بدنه نظام بودید چرا کاری نکردید؟

اسرار امروز / ریحانه خوشحال . جناب جلیلی شما که این همه پر از ایده بودید تا کنون کدام ایده و برنامه تان را به سرانجام رساندید؟ چرا همان موقع طرحهایتان را در اختیار دولت‌ها قرار ندادید تا  بیکاری جوانان، زنان بی‌سرپرست و خانه سازی  و باقی وعده هایتان را جامعه عمل بپوشانید؟ چرا همین 3 سالِ اخیر را کاری نکردید و دست روی دست گذاشتید و اکنون که اقدام برای ریاست جمهوری کردید می گویید همه چیز را گل و بلبل میکنم؟ / کاش این همه بجای فرار کردن از پاسخ و پناه بردن و قایم شدن پشت دولت‌های دیگر، کمی هم از تورم و گرانی همین دولت سیزدهم  حرف میزدید از شبهای گرسنه ی مردم، از خانه هایی که دیگر نمی‌توانند اجاره کنند /   جناب جلیلی یکبار برای همیشه به این پشت سر گویی ها خاتمه دهید / آقای صدا و سیما فردا دیر است چرا که آن 60 درصد مردد جامعه و قشر خاکستری اگر هنوز به ایمان و یقین نرسیدند که رای بدهند یا خیر، اگر اکنون متوجه نشوند که چه کسی حق دارد یا چه کسی  تهمت زده، ممکن است هر گز برای روز جمعه از خانه هایشان بیرون نیایند و رای ندهند...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز؛ در جریان مناظره های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با توجه به اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری به افراد زیادی  من جمله زنگنه، روحانی، جهرمی و... در غیاب شان  تهمت زدند و با توجه به درخواست آن افراد برای دفاع از خود و تنویر افکار عمومی، به صدا و سیما درخواست داده شد اما صدا و سیما تا این لحظه پاسخ مثبتی به آنها نداده است گویا صدا وسیما منتظر است تا انتخابات به پایان برسد بعد شرایط مناظره و دفاع از حقی که ضایع شده را به نامبردگان بدهد.

آقای صدا و سیما فردا دیر است چرا که آن 60 درصد مردد جامعه و قشر خاکستری اگر هنوز به ایمان و یقین نرسیدند که رای بدهند یا خیر و اگر اکنون متوجه نشوند که چه کسی حق دارد یا چه کسی  تهمت زده، ممکن است هر گز برای روز جمعه از خانه هایشان بیرون نیایند و رای ندهند و صندوق انتخابات را همچنان تحریم کنند. 

 

آقای  صدا و سیما   بعداز پایان انتخابات، فراهم کردن این روشنگری کاملا بی معنا و پوچ خواهد بود چرا که اکنون موقع روشنگری و تنویر افکار عمومی  است. اکنون است که مردم منتظرند ببینند کدام یک درست گفتند و کدام تهمت زده اند تا بتوانند برای روز جمعه بهترین تصمیم را برای انتخاب نامزد اصلح خود بگیرند.

 

پس شایسته است برای  رسیدن به مشارکت حداکثری مردم و تنویر افکار عمومی اگر مدعیانی  که نامبردگان را مقصر دانسته اند؛ ابا و ترسی از مناظره در حضور چشمان مردم را ندارند تا قبل از روز انتخابات  ترتیب مناظره رودر رو با نامبردگان را  بدهید تا بیشتر از این در دیدگان مردم به رسانه میلی تبدیل نشوید شما فقط نباید برای عده ای خاص باشید باید مردم  بی طرفی را در شما ببینند.

 

جناب جلیلی؛ که این همه مدعی هستید همه در دولت‌های گذشته کوتاهی کرده و مقصر هستند در این سخن شما شکی نیست. به  دولت‌های گذشته نقدهایی وارد است اما اینکه نقش خود را کاملا بیرنگ می‌بینید و آنقدر محکم سخن می‌گویید  پس چرا برای رودرو شدن با آنها واهمه دارید؟ چرا 6 سال است به درخواست جناب زنگنه برای مناظره پاسخ نداده اید؟

جناب جلیلی یکبار برای همیشه به این پشت سر گویی ها خاتمه دهید و رودررو سخن بگویید بگذارید مردم  شماها را به قضاوت بنشینند.

 

جناب  جلیلی شما که در مناظر هایتان به قول خودتان پر از ایده و برنامه  هستید چرا در تمام این  سالها که در بدنه نظام بودید هیچ یک از  برنامه هایتان را به منصه عمل نرساندید؟ چرا همان موقع طرحهایتان را در اختیار دولت‌ها قرار ندادید تا به بیکاری جوانان، زنان بی‌سرپرست و خانه سازی  و باقی وعده هایتان جامعه عمل بپوشانید؟ چرا همین 3 سال اخیر را کاری نکردید و دست روی دست گذاشتید و اکنون که اقدام برای ریاست جمهوری کردید می گویید همه چیز را گل و بلبل میکنم.

 

شما که این همه پر از ایده بودید تا کنون کدام ایده و برنامه تان را به سرانجام رساندید؟ چرا بجای پاسخگویی به سوالات مجری مناظره همش با طفره رفتن و فرار به سمت دولت روحانی پناه برده اید و با فرافکنی نقش مجری دوم را برای پزشکیان بازی کردید و بجای اینکه به سوالات خود پاسخ دهید مدام از دکتر پزشکیان سوال میکردید؟ آیا این 3 سال دولت شهید رئیسی را از تاریخ حذف خواهید کرد؟ شما به گونه ای به دولت دو دوره قبل می‌روید که انگار این دولت فعلی اصلا در تاریخ وجود نداشته است!

 

کاش این همه بجای فرار کردن از پاسخ و پناه بردن و قایم شدن پشت دولت‌های دیگر، کمی هم از تورم و گرانی همین دولت سیزدهم  حرف میزدید از شبهای گرسنه ی مردم، از خانه هایی که دیگر نمی‌توانند اجاره کنند و چند خانواده باهم در یک واحد آپارتمان سکنا می‌گزینند . خانه خریدن را که دیگر نگوییممم.... رویا شده است چرا سختش می‌کنیم از همین خورد و خوراک مردم بگوییم از میوه ای که در دولت قبل بین 30 تا 50  هزار تومان خریده میشد و اکنون به 200 هزار تومان رسیده است.

از گوشت 100 هزارتومنی که به 600 تا 700 هزارتومان رسیده و برای مردم رویا شده است. هیچ می دانید چه تعداد از خانواده ها در سال رنگ نیم کیلو گوشت را هم  نمی‌بینند؟ 

آنگاه شما می‌گویید ما تا آخرین لحظه با قدرت مقاومت می‌کنیم؟و جنگ هم ترسی ندارد؟!!! جنگ ترسی برای شما ندارد زیرا  باز این مردم هستند که فدا میشوند نه شما... بله به قول خودتان با تمام قوا مقاومت هم می کنید ولی بر گُرده مردم...!! برای شما که اتفاقی نمی‌افتد... شما که سرِ گُشنه به بالین نمی‌گذارید ؛این مردم هستند که کمرشان در مقابل این حجم از  فقر و فلاکت خم شده است.

 مردم ایران ِ بزرگ که آوازه اش دنیا را تکان می‌دهد تا کمر در سطل‌های زباله خم شده اند و دنبال غذا می‌گردند!!!! کدامتان آنقدر  بیچاره و فقیر هستید که برای لقمه نانی و برای سیر کردن شکم خانواده تان در سطل زباله خم شوید و غذا برایشان ببرید که حال بتوانید درک کنید و جمله "مقاومت می‌کنیم "را با تمام وجود بفهمید ؟؟ مگر رسول خدا نفرمودند مسلمان نیست کسی که شب سیر بخوابد اما همسایه اش گرسنه باشد آنگاه از کدام مسلمانی حرف می‌زنید؟

جناب  جلیلی گویا شما از دولت دوازدهم  به یکدفعه به دولت چهاردم جهش می‌زنید و انگار دولت سیزدهمی وجود نداشته است لطفا کمی واقع بینانه تر دنیا را ببینید آنچه که می‌گویید مردم با گوشت و جانشان در سفره هایی که هر روز در این دولت کوچکتر شد لمس کرده اند پس چیزی که لمس می‌شود را نمی‌توان با حرف تغییر داد. تنی که زخمی است نمی‌توان انکار کرد و گفت چیزی نشده و خونی نمی چکد آنان که  درد می‌کشد مردم هستند نه شما  ... شاید برای اینست که حرف زدن برای شما راحت است

بارالهی بر صبر ما بیفزاا...

 

ارسال شده در پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵ قبل‌ازظهر
کد خبر: 5559456
آخرین خبر ها
گزیده خبرها