همزمان با هفته دولت  171 طرح آبرسانی روستایی در گیلان با حضور استاندار به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت 171 طرح آبرسانی روستایی در گیلان با حضور استاندار به بهره برداری رسید

در سومین روز از هفته دولت 171طرح آبرسانی به روستاهای گیلان با حضور استاندار به بهره برداری رسید.این طرحها با اعتباری معادل 77 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهر برداری رسیداجرا شد و 149 هزار نفر از روستاییان از آب شرب بهداشتی برخوردار گردیدند.

محمد علی نجفی استاندار گیلان در مراسم افتتاح این طرحهای آبرسانی در لنگرود با اشاره به کاهش 11 درصدی نرخ بیکاری در گیلان گفت: باید از فرصت ایجاد شده در بخش فن آوری و پروژه های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال بیشتر بهره برد.

نجفی گفت: نرخ بیکاری در سال 92 در گیلان 15.6 بود که جز استانهای‌ دوم تا سوم در نرخ بیکاری بودیم و الحمدالله با این کاهش 11 درصدی جزاستانهای بیستم کشور هستیم.

وی افزود: دولت تلاش می کند با کاهش تورم و تثبیت نظام پولی ،اقتصاد کشور را از رکود خارج کند.

نماینده عالی دولت در گیلان یادآور شد: در هفته دولت امسال بیش از یکهزار و ۱۸۷ پروژه در گیلان به بهره برداری می‌رسد. این پروژه‌ها در بخش‌های عمرانی، صنعتی، تولیدی و کشاورزی است که با هزینه‌ای بالغ بر یکهزار و ۴۲۳ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان در پایان با اشاره به هدایت عالمانه مقام معظم رهبری در بحث برجام افزود: با فرصت‌های پیش آمده و تعاملات سیاسی فضای اقتصادی جدیدی برای کشور فراهم شده و 450 بانک بین‌المللی و خارجی با ایران آغاز به‌کار کردند.

ارسال شده در جمعه ۰۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰ بعدازظهر
کد خبر: 117
آخرین خبر ها
گزیده خبرها