مهدی مجرد خطاب به آیت الله قربانی: طبق دستورات شما انجام وظیفه نمودم/حلالم نمایید

مهدی مجرد خطاب به آیت الله قربانی: طبق دستورات شما انجام وظیفه نمودم/حلالم نمایید

یکی از پایگاهای خبری و تحلیلی متعلق به اصولگرایان استان گیلان به نام «گیلانستان»، با انتشار متنی از استعفای مهدی مجرد مدیر اجرایی و مسئول دفتر آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان خبر داد. در این سایت همچنین از پذیرش استعفای مجرد از سوی امام جمعه رشت خبر داده شده است.

براساس این خبر استعفای مجرد در تاریخ هفتم مهرماه صورت گرفته و امام جمعه رشت ۱۶ مهرماه یعنی دو روز قبل با آن موافقت کرده است. متن این استعفا به شرح ذیل است:

محضر مبارک حضرت آیت الله قربانی نماینده بزرگوار ولی فقیه درگیلان و امام جمعه محترم رشت

سلام علیکم با احترام به استحضار برسانم پیرو درخواست مورخ ۹۴/۹/۱۴ حدود سی هشت سال است به جنابعالی ارادت دارم و حدود شانزده سال است که مستمرا در خدمت حضرتعالی و خادم دفتر شما مشغول خدمت صادقانه و بی منت هستم در طول این مدت همه امور را با هماهنگی جنابعالی بدون هیچ کم و کاستی در حد مقدورات طبق ضوابط و مقررات و دستورات شما انجام وظیفه نمودم زحمات زیادی کشیدم کارهای بزرگی انجام دادم. همه این کارها به خاطر خدا- اسلام – ولایت و شخص شما بوده ولاغیر. حالیه بعلت کسالتی که دارم قادر به ادامه انجام امور نیستم. فلذا استعفاء خودم را بحضور جنابعالی اعلام می دارم که حلالم نمائید والسلام.

فرزند شما مهدی مجرد

۹۵/۷/۷

متن پاراف آیت الله قربانی زیر نامه مهدی مجرد هم به این شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای مهدی مجرد سلام علیکم بماصبرتم

از تلاش های شبانه روزی شما در ایام تصدی در دفتر و کارهای بزرگی که انجام داده اید، سپاسگزارم و از حوادث پیش آمده متاثر و سلامت و عزت شما را از درگاه الهی خواهانم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت

۹۵/۷/۱۶


581034b8f3343.jpg

ارسال شده در چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۵ قبل‌ازظهر
کد خبر: 132
آخرین خبر ها
گزیده خبرها