روز نکوداشت سند رسمی در استان گیلان برگزار شد

روز نکوداشت سند رسمی در استان گیلان برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن ششم دیماه روز نکوداشت سند رسمی ،همایشی با حضور سران دفاتر و دفتریاران اسناد رسمی استان با حضور مفیدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک ،معاونین و سران دفاتر و دفتریاران اسناد رسمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ثبت اسناد و املاک استان گیلان در این همایش ابتدا دکتر آقایی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان مطالب مبسوطی در خصوص اهمیت سند رسمی ، وظایف دفاتر و نظارت سازمان ثبت اسناد و املاک بیان کرد.

در ادامه مراسم مفیدی با تبریک به مناسبت این روز به سیر تحول سازمان در طول 100 سال اشاره و لزوم بازنگری و تحول در خدمت رسانی با استفاده از فن آوری اطلاعات اشاره و بخشی از عملکرد 7 ساله سازمان اشاره کرد.

وی افزود: در طول این مدت

در نحوه خدمات و لزوم تحول در خدمت رسانی با استفاده از فن آوری اطلاعات اشاره و بخشی از عملکرد 7 ساله سازمان که اخیرا منتشر شده را بیان نمودند در این گزارش مختصر به

305 میلیون خدمات ارائه شده و اسناد موقوفات و منابع ملی صادر شده است .همچنین نقشه های کاداستر مناطق 4 گانه و حریم رودخانه ها و جاده ها نیز مشخص شده است.

وی در پایان از سران دفاتر و دفتریاران خواستند که قدر این جایگاه رفیع و اعتمادی که مردم به ایشان دارند را بدانند و در استحکام اسناد رسمی بکوشند. همچنین از اعضاء هیئت مدیره کانون استان در خصوص عملکرد یکساله کانون تشکر نمودند

ارسال شده در پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹ بعدازظهر
کد خبر: 187
آخرین خبر ها
گزیده خبرها