مدير كل زندانهاي استان گيلان: مددكاران نقش تاثير گذاري در توانمند سازي زندانيان دارند

مدير كل زندانهاي استان گيلان: مددكاران نقش تاثير گذاري در توانمند سازي زندانيان دارند

نشست فصلي مددكاران زندانهاي گيلان با حضور مددكاران ، روساي ستادي ،اداري و روساي زندانها در سالن كنفرانس زندانهاي گيلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اقدامات تاميني و تربيتي زندانهاي گيلان سيد حميد حسيني در این مراسم در خصوص جايگاه مددكاري و خدمت به مردم در قرآن مجيد و كلام الهي گفت : ائمه اطهار عليهم السلام در خصوص كمك به نيازمندان و اعمال خيرخواهانه سخنان گوهر بار زيادي فرمودند و با اشاره به كتاب الهي و احاديث اهميت اينكار را براي همه يك وظيفه دانستند.

سيد حميد حسيني در خصوص جايگاه مددكاري و خدمت به مردم در قرآن مجيد و كلام الهي گفت : ائمه اطهار عليهم السلام در خصوص كمك به نيازمندان و اعمال خيرخواهانه سخنان گوهر بار زيادي فرمودند و با اشاره به كتاب الهي و احاديث اهميت اينكار را براي همه يك وظيفه دانستند.

مدير كل زندانهاي گيلان گفت : حركت روبه جلو داشتن در هر كاري با ايمان و تقوا و اعمال صالح امكان پذير است و مددكاران بايد سخنان بزرگان ديني را سرلوحه كار خود براي امداد رساني به مددجويان قرار دهند كه اين خود نقش تاثير گذاري در توانمند سازي زندانيان دارد.

وي حرفه خطير مددكاري را همراه با كسب دانش ، مهارت و وجدان كاري در چارچوب انجام وظایف قانونی و سازمانی يكي از ابزارهای مهم بيان کرد و مددكاران زندانها را زمینه پیشرفت و رشد انسانهاي نيازمند دانست.

مدير كل زندانهاي گيلان ، با تاكيد به اينكه تمام برنامه هاي انجام شده و در حال انجام بايد بگونه اي برنامه ريزي گردد تا خروجي رضايت بخشي داشته باشيم گفت : ما بايد شاهد كم شدن نرخ بازگشت پذيري دوباره زنداني به زندان باشيم و با ايجاد امنيت ، آرامش براي زنداني و خانواده وي مي توانيم به اين اهداف دست يابيم.

حسيني در پایان از سياوش پور رييس كل دادگستري گيلان بدليل ايجاد تعاملات هر چه بهتر قضات بامددكاران تقدیر کرد.

ارسال شده در جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۲ قبل‌ازظهر
کد خبر: 194
آخرین خبر ها
گزیده خبرها