مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان: برق 51 هزار مشترک وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان: برق 51 هزار مشترک وصل شد

اسرار امروز .بارش برف باعث قطع برق 64 هزار مشترک در رشت – آستانه – لاهیجان- کیاشهر-کوچصفهان-لشت نشا و حسن رود انزلی شد . جمشید طالبی گفت: تلاش 177 اکیپ ماموران شرکت توزیع برق گیلان و 52 اکیپ از مازندران،اردبیل و زنجان برای رفع خاموشیها همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود:این سامانه جوی که از شرق اروپا و دریای مدیترانه و دریای خزر وارد گیلان شد کاملا با بارش برف در سالهای گذشته متفاوت و به مراتب سنگین تر از برف چند روز بود و با چسبندگی و رطوبت بالا همراه بود باعث قطع برق شد.

وی یادآور شد : تا ساعت 8 شب روز جمعه برق در استان گیلان پایدار بود اما با بارش و حجم شدید برف رفته رفته از نیمه های شب به دلیل شدت بارش ، وزن برف و سقوط درختان ،خاموشیها گسترده شد.

طالبی خاطرنشان کرد: 13 هزار مشترک از مجموع 64 هزار مشترک هنوز برقشان وصل نشده است که تمام عوامل اجرایی توزیع برق در تلاش هستند هر چه سریعتر و تا عصر فردا برقدار شوند.

وی تاکید کرد: به دلیل حجم بالای خاموشیها در برخی مناطق گیلان و تماس تلفنی زیاد با سامانه تلفنی شرکت توزیع و اشغال خطوط ،بعضی مشترکین نمی توانند تماس بگیرند .

طالبی همچنین از مردم خواست هنگام برفروبی بام منازل خود، از ریزش برف روی سیم های برق خودداری کنند تا موجب پارگی سیم ها و قطع شدن برق نشود.

ارسال شده در چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۹ بعدازظهر
کد خبر: 248
آخرین خبر ها
گزیده خبرها