قدردانی مهندس بلبل آبادی از مردم، مسئولین و تلاشگران

قدردانی مهندس بلبل آبادی از مردم، مسئولین و تلاشگران

اسرار امروز . عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه گیلان طی پیامی از همکاری مردم،مسئولین در مقابله با سومین بارش برف گیلان قدردانی کرد.متن این پیام به شرح ذیل می باشد: بارش برف یکی از زیباترین موهبت های الهی است.این میزان بارش سبب شادمانی مردم و شهروندان شده و باید به پاس این نعمت، خداوند را شاکر بود .

سومین بارش برف در گیلان موجب شد تا مجموعه ی سخت کوشان عرصه خدمت رسانی به مردم از اولین ساعات بارش به طور مستمر و با تلاشی خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی و بی‌وقفه با 40 اکیپ عملیاتی در قالب 200 نفر، خوشبختانه، برق پایدار استان در سطوح ولتاژ400، 230، 132 و 63 کیلوولت را در روز و ساعات اول برقرار نموده تا هیچ گونه اختلالی در تامین و انتقال برق پایدار استان ایجاد نشود.

اینجانب از تمام مردم استان گیلان برای مشکلات و صدماتی که در ساعت‌های قطعی برق متحمل شدند و از صبر و حوصله ای که داشتند سپاسگزاری نموده و البته از مردم خوب و با غیرت این استان جز این انتظاری نبود.

شایسته است که از همت بی منت واقدامات ارزشمند مجموعه دست اندرکار و عوامل کمیته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران که از اولین ساعات با سعی و تلاش و امادگی لازم در برابر شرایط اضطراری و همه آن عزیزانی که طی یک شبانه روز گذشته در ایجاد آرامش و رفاه شهروندان، خالصانه تمام توان خود را برای خدمت به مردم گیلان به کار گرفتند و بار دیگر همچون سالیان گذشته از هیچ تلاشی برای روشن نگهداشتن خانه های هم استانی های عزیز، تداوم فعالیت صنایع و مراکز تولیدی و مراکز عرضه دریغ نکردند قدردانی نمایم.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید همواره موفق و موید باشید.


ارسال شده در چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶ بعدازظهر
کد خبر: 251
آخرین خبر ها
گزیده خبرها