اطلاعیه های صادره  برای دوم اسفند ماه پس از بارش برف در استان گیلان

اطلاعیه های صادره برای دوم اسفند ماه پس از بارش برف در استان گیلان

با توجه به بارش برف و یخبندان و مشکلات تردد در معابر و خیابانها برخی موسسات آموزشی اطلاعیه صادر کردند.

اداره کل آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به کاهش دما و یخبندان فردا دوشنبه دوم اسفند ماه مدارس شیفت صبح و عصر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول دیلمان، رشت ، کوچصفهان ، سنگر و مدارس مقطع ابتدایی شهرهای آستانه اشرفیه، اطاقور ، رحمت آباد و بلوکات ، لاهیجان ، رودبنه، خشکبیجار، املش ، شفت ، خمام، لشت نشاء و سیاهکل تعطیل است. براساس این اطلاعیه فعالیت های آموزشی دیگر مقاطع تحصیلی شهرهایی که نام برده شد با دوساعت تاخیر آغاز می شود و مدارس سایر مناطق و شهرستانها فردا طبق روال عادی باز خواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است که عوامل اجرایی مدارس با همیاری انجمن اولیاء و مربیان نسبت به برف روبی حیاط مدرسه ، بررسی سیستم گرمایشی و رفع هرگونه مشکل احتمالی از قبل اقدام کنند.

دانشگاه گیلان هم در اطلاعیه ای اعلام کرد :به دلیل یخبندان صبحگاهی ، کلاس های صبح این دانشگاه فردا دوشنبه دوم اسفند تشکیل نمی شود و سایر کلاس های فردا طبق روال عادی برگزار می شود.

دانشگاه فرهنگیان گیلان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد : فعالیت های آموزشی و اداری این دانشگاه فردا از ساعت ۹ و سی دقیقه آغاز خواهد شد.

سازمان جهاددانشگاهی گیلان هم در اطلاعیه ای اعلام کرد :با توجه به بارش برف در روزهای گذشته و مشکل تردد ، فعالیت های آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی شعبه رشت فردا دوم اسفند تعطیل است.

اداره کل بهزیستی گیلان هم با ارسال اطلاعیه ای اعلام کرد : به دلیل برودت هوا و یخبندان معابر تمامی مهدهای کودک شهری ، حاشیه شهر و روستا مهدهای شهرستان های رشت، شفت، لاهیجان، آستانه اشرفیه، سیاهکل، رودبار فردا دوشنبه تعطیل است و مهد کودک سایر شهرستان ها فردا باز است .

ارسال شده در یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۶ بعدازظهر
کد خبر: 254
آخرین خبر ها
گزیده خبرها