افتخار میکنیم در کنار دولت در حال فعالیت  هستیم
مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان:

افتخار میکنیم در کنار دولت در حال فعالیت هستیم

اختصاصی/اسرارامروز. هر سودی نصیب این تعاونی شود به تک تک اعضا بر می گردد

حمزه حیدری مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان در یک گفتگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: رضایتمندی مردم از نحوه توزیع میوه شب عید، خستگی ما را رفع کرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان در ادامه افزود: اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان به عنوان مباشر، ماموریت داشت تا با نظارت تعاون روستایی به خرید میوه شب عید اقدام کند.

وی با اشاره به تعامل بی سابقه بین یک دستگاه دولتی و مباشر توزیع ،یادآور شد: تعامل اتحادیه تعاون روستایی گیلان با ادره تعاون روستایی بعنوان ناظر بسیار خوب بوده و مدیر تعاون روستایی گیلان بصورت شبانه روزی بر نحوه عرضه میوه در مراکز توزیع نظارت داشتند.

حیدری در ادامه به حسن نیت اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان اشاره کرد و یادآور شد: حسن نیت اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان و جلب اعتماد باغداران باعث شد تا نسبت به تولید کمی و کیفی پرتقال در استان گیلان توجه بیشتری شود و باغداران گیلانی تمام تلاش خود را برای نگهداری و تقویت باغات پرتقال بکار بستند و با رغبت این کار را انجام می دهند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان با اشاره به توزیع 9 میلیارد سود سهام در اتحادیه تعاونی روستایی شهرستانها خاطرنشان کرد: باغداران به این اتحادیه اعتقاد قلبی دارند و می دانند هر سودی نصیب این تعاونی شود به تک تک اعضا بر می گردد .

وی که پیش از این 13 سال مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان رشت بود افزود: در سخت ترین شرایط کنار دولت هستیم و همکاری می کنیم بدون اینکه از دولت کمکی دریافت کنیم و با وفاق و همدلی بین اتحادیه تعاونی روستایی و تعاون روستایی گیلان آینده روشنی برای این مجموعه پیش بینی می شود.

حیدری تاکید کرد: پولی که بابت خرید میوه پرداخت می کنیم مستقیم به حساب باغدار واریز می شود و واسطه ها نمی توانند جولان دهند. در واقع مستقیم از باغدار خریداری و به مصرف کننده عرضه کردیم. سود ما مشخص است و افتخار میکنم در کنار دولت در حال فعالیت هستیم.

وی اظهار داشت: با دستور مدیر تعاون روستایی استان گیلان تنها استانی بودیم که به موقع ورود کردیم و نسبت به تامین میوه از باغداران شرق گیلان اقدام کردیم.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان اذعان داشت: پرتقال خریداری شده دارای کد بوده و این کد نشان می دهد که از کدام باغدار خریداری شده است تا در سال آینده هم در صورت کیفیت مناسب ، مجددا از همان باغدار خریداری شود.

وی با اشاره به حضور کارشناسان تعاون روستایی در مراکز عرضه یادآور شد :خودروهای حامل میوه با پرده های نصب شده توزیع میوه شب عید از سردخانه تا مراکز عرضه پلمب بود.

حیدری گفت: استقرار و جانمایی مراکز توزیع هم با تصمیم کارگروه تنظیم بازار بوده است و بر اساس نظر این کارگروه هر نفر می توانست 2 جعبه پرتقال و یک جعبه سیب دریافت کند.

وی با اشاره به کمترین نارضایتی در بحث توزیع میوه عید ،افزود: اگر مصرف کننده احساس می کرد که میوه کیفیت ندارد جعبه میوه را عودت می داد و میوه با کیفیت تحویل می گرفت.

حیدری در پایان از مدیر تعاون روستایی استان گیلان تقدیر کرد و گفت: تعاون روستایی استان گیلان حتی در جایی هم که وظیفه قانونی نداشتند به ما کمک کردند و در کنار ما بودند.

ارسال شده در پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۲ بعدازظهر
کد خبر: 9725052
آخرین خبر ها
گزیده خبرها