دکتر جهانگیری به گیلان آمد

دکتر جهانگیری به گیلان آمد

اسرار امروز. دکتر اسحاق جهانگیری ، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بامداد امروز(چهارشنبه ) به گیلان آمد و در بدو ورود به فرودگاه سردار جنگل رشت از سوی استاندار گیلان ، احمدحسینی رئیس ستاد دکتر روحانی در گیلان،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود و جمعی از چهره های سیاسی اصلاح طلب و مدیران و شخصیتهای ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.


591c02880db67.jpg


591bfeded4a8b.jpg

از نکات جالب توجه استقبال از معاون اول رئیس جمهور حضور چشمگیر و پرشور جوانان گیلانی و همسرایی سرود یاردبستانی من و شعارهایی در حمایت از دولت بود که موجب توقف خودروی حامل دکتر جهانگیری و پاسخ وی به اظهار محبت جوانان شد.

دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز به دیدار آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت رفت که در این دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به دکتر جهانگیری گفت: صحبت های شما ،روش متانت و سخنان شما در مناظرات واقعا تاثیرگذار و قابل ارزش است .انسان اینقدر به مقدسات و اخلاق اسلامی پایبند باشد و حتی در فیلم تبلیغاتی اجازه ندهد از مزار برادران شهیدش و معدنی که پدرش کار می کرد تصویر برداری کنند واقعا قابل تحسین است و ارادت من به شما بیشتر شد.

دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع پرشور مردم استان گیلان در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت سخنرانی می کند.

591c013185b9e.jpg


591c01614257b.jpg

ارسال شده در چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸ بعدازظهر
کد خبر: 2217660
آخرین خبر ها
گزیده خبرها