شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در تالش افتتاح می شود

شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در تالش افتتاح می شود

اسرار امروز. محمد بلادی چولابی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان در دیدار با مهدوی فرماندار شهرستان تالش از افتتاح شعبه جدید این بانک در تالش خبر داد.

بلادی چولابی ضمن ارائه عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالهای گذشته و معرفی سبد محصولات و طرح های جدید این بانک ، ابراز امیدواری کرد تا با افتتاح این شعبه که مجهز به جدیدترین امکانات بانکداری نوین است در اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و کمک به نیازمندان و آحاد مردم، با مشارکت و همراهی مسئولین شهرستان تالش به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان در ادامه اضافه کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کند تا مردم شریف شهرستان تالش بتوانند بیش از گذشته از خدمات و تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند گردند.

مهدوی فرماندار شهرستان تالش نیز در این دیدار ضمن خرسندی از عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران ، از خدمات این بانک که در جهت حمایت از اقشار کم درآمد جامعه می باشد تقدیر نمود و اظهار امیدواری کرد تا با توسعه و اشاعه فرهنگ الهی قرض الحسنه در بین آحاد مردم جامعه ، این بانک در جهت رفع نیازهای اقشار محروم جامعه بیش از گذشته موثر باشد.

مدیریت شعب استان گیلان در خاتمه از زحمات فرماندار تالش و سایر مسئولین که در جهت تسهیل در روند افتتاح جدید شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران مساعدت نمودند تشکر و قدردانی نمود.

ارسال شده در دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۸ قبل‌ازظهر
کد خبر: 7702847
آخرین خبر ها
گزیده خبرها