سخني با مديركل جديد اوقاف و امور خیریه استان گيلان

سخني با مديركل جديد اوقاف و امور خیریه استان گيلان

مراسم معارفه حجت‌الاسلام ستار عليزاده بعنوان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان چندی پیش برگزار شد. وي سكان مديريت اين اداره كل را پس از 6 سال مديريت حجت‌الاسلام ولي عادلي در دست گرفت تا تجارب مدیریتی خویش در مدت تصدی مدیریت اوقاف و امور خیریه استان مازندران و رياست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستانهاي رشت و رودسر را در راستاي اعتلاي خدمت‌رساني اين سازمان به مردم بكار گيرد.

جناب آقاي عليزاده، شنیده ها حاکی از آن است در گذشته و در دوران فعالیت خود تعاملی خوب و دوسويه با رسانه‌ها داشتيد و صراحتاً اعتقاد به حضور پررنگ اصحاب رسانه و ارباب جرايد و شنيدن نقطه‌ نظرات و انتقادات سازنده و دلسوزانه آنان داشتید.

اينجانب در زمان مديريت سابق آن اداره کل بعنوان یک خبرنگار بنا بر اقتضاي حرفه‌اي و شغلي و ايضاً رسالت شرعي خود سؤالاتي را كه عموماً مطالبه مردم عزيز پيرامون عملكرد ایشان در حوزه‌هاي مختلف بود مطرح کردم و مديركل سابق به جاي پاسخگویي منطقي و اظهارنظر در اين خصوص نفياً يا اثباتاً با رفتار غيراصولي جبهه‌گيري کردند و متعاقباً با اعمال واكنش تند به اينجانب ، اتهام واهي اخذ امتياز را با طرح عنوان مصطلح خود (باج‌خواهي) صراحتاً وارد نمودند! اتهامي غيرمستند و غيرمستدل كه از مصاديق بارز افترا بوده، و قابل پيگرد قضائي در مراجع صالحه مي‌باشد. اما براساس همان نيت قلبي و رسالت شغلي پيشتر گفته شده ، اينجانب از مطالبه حقوق معنوي خويش صرف ‌نظر نمودم.

سؤالاتي كه بارها در دوران مديريت سابق آن اداره کل طرح کردم اما در نهایت متاسفانه مطالبه‌‌ به حق مردم نافرجام و بی پاسخ ماند؟! مسلماً عليرغم اعمال سياست برخورد حذفي از سوي مديريت سابق و خصوصاً روابط عمومي مانع نشد تا بر اساس اعتقاد قلبي ، رسالت شرعي و مردمي و شغلي این خادم مردم، از پيگيري پاسخ سوالات دلسرد شوم و در آينده هم نخواهم شد.

البته پرواضح است با عنايت به احراز سوابق مديريتي و انقلابي حضرتعالي در عرصه‌هاي مختلف نظام اسلامي ، همکاران خود را در بخشهای مختلف آن اداره کل در راستای پاسخگویی و تعامل دوسویه با رسانه ها مورد ارشاد و تذكر دلسوزانه قرار خواهید داد تا در آينده شاهد چنين سياستهاي ناكارآمد از سوي روابط عمومي اساساً نباشيم. چرا كه پاك كردن صورت مسئله، در واقع را‌هكار پاسخ به مسئله نمي‌باشد.

در خاتمه، ضمن عرض خيرمقدم مجدد، اميد است با حضور حضرتعالي در رأس اداره كل اوقاف و امور خیریه استان گیلان شاهد اعتلاي خدمت‌ رساني به مردم عزيزمان و تعامل مثبت آن اداره کل با اصحاب رسانه باشيم.سعی تان مشکور و اجرتان با کردگار بی همتا



ارسال شده در جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۱ بعدازظهر
کد خبر: 8397831
آخرین خبر ها
گزیده خبرها