موافقت پرداخت هزینه بیمه تکمیلی از سوی استاندار گیلان اخذ شده است
مدیرعامل و سخنگوی خانه مطبوعات استان گیلان:

موافقت پرداخت هزینه بیمه تکمیلی از سوی استاندار گیلان اخذ شده است

اختصاصی/اسرارامروز. کریم خورسندی مدیر عامل و سخنگوی خانه مطبوعات استان گیلان در یک گفتگو به خلاصه ای از اقدامات خانه مطبوعات گیلان طی یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: پیگیری بیمه برخی از خبرنگاران از طریق صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان یکی از اولویتهای مهم خانه مطبوعات گیلان است.

کریم خورسندی مدیر عامل و سخنگوی خانه مطبوعات استان گیلان در یک گفتگو به خلاصه ای از اقدامات خانه مطبوعات گیلان طی یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: پیگیری بیمه برخی از خبرنگاران از طریق صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان یکی از اولویتهای مهم خانه مطبوعات گیلان است.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه برخی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات گیلان در خصوص بیمه افزود: خانه مطبوعات گیلان در راستای حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان طی یکسال اخیر پیگیر بیمه آنان بوده و از طریق صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان در حال رفع مشکل بیمه ای آنان است. همچنیین بر اساس تاکید معاون مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیران رسانه ها موظف به بیمه نمودن نیروهای خود بوده و در این خصوص اعلام شده است که در این راستا هزینه بیمه را وزارتخانه پرداخت خواهد کرد.

سخنگوی خانه مطبوعات یادآور شد: همچنین با مساعدت آقای دکتر نجفی استاندار گیلان هزینه بیمه تکمیلی سال گذشته خبرنگاران به طور صددرصد پرداخت شده و امسال نیز موافقت پرداخت هزینه بیمه تکمیلی از سوی ایشان اخذ شده است .

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان در ادامه اعزام خبرنگاران به نمایشگاه مطبوعات تهران ، برگزاری کلاس های روزنامه نگاری و اهدای بسته های حمایتی به بسیاری از خبرنگاران و رسیدگی به امور درمانی تعدادی از فعالان رسانه ای و... را از دیگر اقدامات این تشکل صنفی برای اعضا عنوان کرد.

خورسندی در ادامه با تاکید بر استفاده از افراد توانمند در حوزه رسانه توسط مدیران مسئول ،خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات هر ساله نسبت به پالایش اعضا و دعوت از اعضای جدید اقدام می کند؛ ضمن اینکه مدیران رسانه های استان باید در جذب و بکارگیری خبرنگاران و هیات تحریریه دقت نظر بیشتری داشته باشند واز افراد توانمند بهره ببرند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان در بخش پایانی سخنان خود به برنامه های روز خبرنگار اشاره کرد و اضافه نمود: برای اولین بار در تالار ماه عسل بیش از 500 خبرنگار فعال در روز خبرنگار تجلیل می شوند تا خبرنگاران و خانواده هایشان ساعاتی در کنارهم راحت باشند. اجرای موسیقی زنده ، تجلیل از چند تن از پیشکسوتان مطبوعات استان ،تجلیل از رسانه های فعال در حوزه دفاع مقدس با حضور مهمانان ویژه از جمله استاندار محترم گیلان ، معاونین استانداری ؛ فرماندار و .... از دیگر برنامه های روز خبرنگار خواهد بود. همچنین دوتن از منتخبین رسانه ها ومطبوعات استان به نمایندگی از جامعه رسانه ای گیلان به بیان خواسته ها و مشکلات این حوزه خواهند پرداخت.

ارسال شده در دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۲ بعدازظهر
کد خبر: 8204237
آخرین خبر ها
گزیده خبرها