رقم میلیاردی شهرداری رشت به کدام رسانه ها پرداخت شده است؟
مدیرعامل و سخنگوی خانه مطبوعات گیلان:

رقم میلیاردی شهرداری رشت به کدام رسانه ها پرداخت شده است؟

اختصاصی / اسرار امروز. شهرداری رشت مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان را به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار کرد.

شهرداری رشت مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان را در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار کرد. در این مراسم که با حضور سرپرست شهرداری رشت، برخی اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه استان برگزار شد مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه ای استان و تقدیر از مدیریت شهری برای تجلیل از خبرنگاران گفت: امسال یکی از بهترین سال های برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار طی تمام سال های گذشته بوده و بر اساس دستور و تاکید دکتر نجفی استاندار گیلان ، مدیران و فرمانداران مکلف به برگزاری باشکوه مراسم روز خبرنگار شدند و بر اساس این دستور ، غالب دستگاه ها اقدام به برگزاری مراسم روز خبرنگار نمودند تا از زحمات عزیزان عرصه اطلاع رسانی و خبر تجلیل کنند.

کریم خورسندی با بیان اینکه خانه مطبوعات بودجه ای برای رسیدگی به امور و نیازهای ضروری خبرنگاران ندارد ، افزود: ما برای اجرای برنامه ها و مصوبات هیات مدیره مجبوریم دست نیاز به سمت دولت دراز کنیم تا بتوانیم با جذب منابع مالی ، کمی از مطالبات به حق جامعه رسانه ای استان را محقق نماییم.

وی با بیان اینکه چندی پیش از سوی رییس شواری شهر رشت عنوان شده بود مبلغ 2 میلیارد تومان از سوی شهرداری رشت به رسانه ها پرداخت شده است، اظهار داشت: علاقمند بودیم در این مراسم رییس شورای شهر رشت برای تجلیل از خبرنگاران حضور داشتند و به سوال اصحاب رسانه در این استان پاسخ می دادند که این رقم میلیاردی به کدام رسانه ها و به چه منظور و بر چه اساس و مجوزی پرداخت شده است؟

سخنگوی خانه مطبوعات استان گیلان خاطرنشان کرد: به عنوان نهاد قانونی حامی رسانه ها و مطبوعات استان تا حصول نتیجه پیگیر این مسئله خواهیم بود و امیدواریم شورای شهر رشت جواب قانع کننده ای برای جامعه رسانه ای استان داشته باشند.

ارسال شده در چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۷ بعدازظهر
کد خبر: 1047516
آخرین خبر ها
گزیده خبرها