کاش عملکرد مدیرکل بنیاد شهید گیلان الگوی برخی مدیران باشد
مادر تنها شهید روستای دیمکو:

کاش عملکرد مدیرکل بنیاد شهید گیلان الگوی برخی مدیران باشد

اختصاصی/اسرارامروز.شرکت مخابرات و آبفای روستایی استان گیلان تاکنون پاسخی ندادند؟

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان پس از درج انتقادات و گلایه های مادر تنها شهید روستای دیمکو از بخش مرکزی شهرستان رشت بلافاصله دست بکار شد تا جهت بازدید از این مادر شهید راهی روستای دیمکو شود و از نزدیک درد دلهای ایشان را بشنود.

عبدالله پاکاری با حضور در منزل این مادر شهید از وی دلجویی کرد و گفت: رعایت اخلاق و بالا بردن صبر و حوصله کارکنان در پاسخ‌گویی به ایثارگران از وظایف ماست. در مسیر خدمات‌رسانی ما گلایه‌هایی وجود دارد که البته قطعاً تمام آنها قابل رسیدگی نیست اما حداقل کاری که می‌توان انجام داد شنیدن مشکلات ایثارگران و برخوردی اخلاقی است و تا جایی که امکانات اجازه دهد باید پاسخگوی مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا و پیگیر روند اجرایی شدن آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما وامدار مجاهدات و ایثار شهدا هستیم ، گفت: امروز اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی مدیون خون پاک و مطهر شهدایی است که با جانفشانی توانستند از کیان این مرز و بوم دفاع کنند.

وی گفت :اگر بخواهیم از مشکلات جامعه هدف خود آگاهی داشته باشیم باید در بطن آنها باشیم و در این راستا سرکشی از خانواده شهدا در اولویت برنامه های ما قرار دارد. دیدارهای ما باید تکلیفی باشد نه تبلیغی که صرفا چند عکس بگیریم.

سپس بعد از طرح مشکلات این مادر شهید از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برای رفع برخی مشکلات دستورات لازم صادر شد. گفتنی است پس از درج انتقادات خانم لیلا جوادی مادر شهید عیسی حق شنو در این نشریه، مشکلات این خانواده اعم از ساماندهی گلزار این شهید، نصب یک دستگاه کولر، ویزیت مادر شهید در منزل و اختصاص تسهیلات مورد نیاز مرتفع شد.

لیلا جوادی مادر تنها شهید روستای دیمکو نیز در این دیدار با تقدیر از مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان گفت: کاش عملکرد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان الگوی برخی مدیران باشد چرا که ایشان بجای ارسال جوابیه و پاک کردن صورت مسئله، شخصا پیگیر رفع مشکلات شد.

وی افزود: گلایه های من تنها از سر دلسوزی بود. متاسفانه شرکت مخابرات و آبفای روستایی استان گیلان تاکنون پاسخی قانع کننده و منطقی ندادند؟حرف من این است که آقایان مسئول چرا تابحال فکری برای آب شرب سالم و بهداشتی این روستا با توجه به اینکه تنها چند کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد نکرده اند؟ من می گویم ای مسؤولان ،آیا مردم این روستا حق ندارند پس ازگذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی از تلفن ثابت بهره مند شوند؟ چرا تلفن همراه در این روستا ،همراه نیست؟! عدم وجود شورای اسلامی در این روستا با 50 خانوار چه توجیهی دارد؟

شایان ذکر است تاکنون هیچ پاسخی در خصوص انتقادات این مادر شهید از سوی شرکت مخابرات و آبفای روستایی استان گیلان به دفتر نشریه ارسال نشده است. آنچه در بررسی های میدانی مشاهده شد از نگرانی مردم روستای دیمکو در بخش مرکزی شهرستان رشت از کم توجهی برخی مسئولین برای حل مشکلاتی از قبیل آبرسانی،خطوط تلفن ثابت،آسفالت و ... حکایت دارد. سوالات بسیاری درباره عملکرد شرکت مخابرات و آبفای روستایی استان گیلان از سوی اهالی روستای دیمکو مطرح شد که امیدواریم پاسخگوی آنها باشند.

598df9af7f016.jpg

ارسال شده در چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰ قبل‌ازظهر
کد خبر: 4183074
آخرین خبر ها
گزیده خبرها