سیل 1.5 میلیارد تومان به مناطق روستایی شفت خسارت زد
فرماندار شهرستان شفت:

سیل 1.5 میلیارد تومان به مناطق روستایی شفت خسارت زد

اسرار امروز.باراش باران و جریان سیل به مناطق کوهپایه‌ای شفت خسارت زد.

فرماندار شفت از خسارت 1.5 میلیارد تومانی سیل به مناطق روستایی شفت خبر داد و گفت: در جریان سیل دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران در مناطق سیل‌زده هستند. به گزارش فارس ، باراش باران و جریان سیل به مناطق کوهپایه‌ای شفت خسارت زد.

محمدرضا محسنی امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شفت اظهار کرد: باراش شدید باران به پل‌ها، راه روستایی، برق، گاز، آب و سردهنه ها بالغ‌بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت وارد کرده است. وی بابیان اینکه در ساعات اولیه بارش باران دستگاه‌های خدمات رسان در روستاهای سیل‌زده حضور داشتند، افزود: با بارش اولیه کلیه دستگاه‌های خدمات رسان اعم از راهداری، هلال‌احمر، گاز، برق، آب، آبیاری و سایر دستگاه‌ها پای کار بودند.

فرماندار شفت با تأکید بر اینکه تمام تلاش‌ها برای رفع مشکلات موجود و ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران در منطقه سیل‌زده شفت در حال انجام است، گفت: برای اینکه شهروندان و مسافران دچار مشکل نشوند کلیه دستگاه‌های خدمات رسان در آماده‌باش کامل هستند.

این مقام عالی دولت در شفت با اعلام اینکه دستگاه‌های خدمات رسان به جدیت مشغول کار درصحنه‌های سیل‌زده هستند، افزود: کلیه راه‌های ارتباطی و روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

ارسال شده در جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲ بعدازظهر
کد خبر: 6601171
آخرین خبر ها
گزیده خبرها