اجرای پروژه سد شفارود از جمله اولویت های مهم استان است
​استاندار گیلان در بازدید از سد شفارود :

اجرای پروژه سد شفارود از جمله اولویت های مهم استان است

اسرار امروز.استاندار گیلان در بازدید از سد شفارود اجرای این پروژه را از جمله اولویت های مهم استان برشمرد و افزود : با توجه به تامین آب کشاورزی و شرب منطقه توسط این سد و نقش آن در معیشت مردم ، تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است .

دکتر مصطفی سالاری در بازدید از اجرای سد شفارود و در نشست با دست اندرکاران اجرای این سد ، پروژه احداث سد شفارود را پروژه مهمی برای مردم این منطقه عنواان کرد و افزود : این سد نقش مهمی در تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان رضوانشهر و برخی شهرستان های همجوار ایفاء خواهد کرد .

نماینده عالی دولت در گیلان از پیشرفت 36 درصدی اجرای سد شفارود بر طبق گزارش های ارائه شده خبر داد و افزود : با توجه به اینکه تامین کننده مالی این پروژه از طریق فاینانس و منابع خارجی بوده لذا تشریفات پیچیده و گسترده تری را نسبت به تامین منابع از طریق بودجه عمومی کشور دارد .

وی اجرای این پروژه را از جمله اولویت های مهم استان عنوان کرد و افزود : با توجه به تامین آب کشاورزی و شرب منطقه توسط این سد و نقش آن در معیشت مردم ، تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است. نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه این پروژه در سالهای گذشته بویژه در ایام تحریم با موانع و محدودیت هایی مواجه بود که پس از رفع تحریم ها بخش عمده ای از این موانع برداشته شده است افزود : تاخیرهای مربوط به سنوات گذشته در این پروژه قابل توجه بوده که باید موانع حقوقی فاینانس و تامین کننده مالی این پروژه را حل کنیم .

دکتر مصطفی سالاری هدف از برگزاری این نشست را توافق برای روش پیگیری اجرای این پروژه با کمک دستگاههای اجرایی و دست اندرکاران این پروژه عنوان کرد و افزود : انشاء ا...اجرای این پروژه را با جدیت و با همکاری تمامی دست اندرکاران و علاقمندان به خدمت دنبال خواهیم کرد .

گفتنی است سد شفارود در شش کیلومتری جنوب غربی شهرستان رضوانشهر و ۶۵ کیلومتری غرب شهر رشت بر روی رودخانه شفارود درحال ساخت است.

ارسال شده در چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۴ بعدازظهر
کد خبر: 6842026
آخرین خبر ها
گزیده خبرها