مدیرکل طی نامه ای محرمانه خواستار لغو سخنرانی شده است!

مدیرکل طی نامه ای محرمانه خواستار لغو سخنرانی شده است!

اسرارامروز.به بنده گفتند که طی نامه ای محرمانه مدیرکل از بنده خواسته اند که این سخنرانی لغو شود! البته بنده نامه ای ندیدم اما بجهت احتیاط چنین تصمیمی گرفته شد!

چندی پیش بود که حجت الاسلام بازدار رئیس اداره اوقاف شهرستان لاهیجان از سمت خود استعفا داد! استعفایی جنجال برانگیز که برخي رسانه ها در گمانه زني هايشان آن را به مدیرکل جدید اوقاف استان گیلان، مرتبط دانستند.به گزارش خزر، شب گذشته در شرایطی که قرار بود با دعوت هیأت امنای امام‌زاده سید محمد کلیدبر لنگرود حجت الاسلام و المسلمین مهدی بازدار در این بقعه سخنرانی کند، این سخنرانی لغو شد!

در همین راستا، حجت الاسلام بازدار در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین ضمن تاييد اين موضوع، گفت: قرار بود شب گذشته و تاسوعای حسینی در امامزاده سید محمد کلیدبر سخنرانی داشته باشم که به بنده اعلام کردند این سخنرانی لغو شده است!

در ادامه رمضانی، عضو هیات امنای امامزاده سید محمد کلیدبر لنگرود هم در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین در خصوص چگونگی ماجرا با بیان اینکه هر دو سخنرانی حجت الاسلام بازدار لغو شده است، گفت: رئیس اوقاف شهرستان لنگرود به بنده گفتند که طی نامه ای محرمانه مدیرکل از بنده خواسته اند که این سخنرانی لغو شود! البته بنده نامه ای ندیدم اما بجهت احتیاط چنین تصمیمی گرفته شد!

گفتنی است در زمان مدیریت بازدار 19 مورد وقف در سال 95 انجام شد که اداره اوقاف لاهیجان توانست رتبه نخست استان را از اين منظر کسب کند.


ارسال شده در پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۷ بعدازظهر
کد خبر: 6421643
آخرین خبر ها
گزیده خبرها