نارضایتی شهروندان از نحوه مدیریت مدیرکل پست گیلان

نارضایتی شهروندان از نحوه مدیریت مدیرکل پست گیلان

اسرار امروز. ریحانه خوشحال .آیا این نگرانی که ممکن است با روی کار آمدن دولت جدید؛ در مدیریت دستگاهها هم تغییر ایجاد شود باعث گردیده تا برخی مدیران دلسرد گردند و مسئولیت امور محوله را به حال خود رها کنند؟/ یا همه توانشان در اداره امور در همین حد و اندازه است؟ تکلیف مردم در این شرایط چیست؟ 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز؛ از آنجایی که از زمان ورود محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان تا کنون در تمام مصاحبه هایی که تقریبا سالی یک تا دوبار برگزار شد؛ روابط عمومی وی به شدت از حضور خبرنگاران منتقد و مطالبه گر پرهیز می‌کند که البته به نظر می رسد با رویکرد فکری مدیرکل پست گیلان هم همخوانی دارد ، چرا که تا کنون هیچ ارزیابی در این خصوص نداشته است و البته پرواضح است که با این حجم از نارضایتی از سوی مردم و حواشی و چالشهایی که اداره پست گیلان دارد هر مدیر دیگری هم اگر جای ایشان بود ترجیح میداد از حضور خبرنگارانی که مطالبه گر سوالات و انتقادات مردم هستند پرهیز کند.  از این‌رو دسترسی به مدیرکل پست دست نیافتنی ست به همین علت تصمیم گرفته شد تا درد دل مردم را که وظیفه  رسانه هاست از این تریبون به گوش وی برسانیم.

 

آنچه می‌خوانید مروری بر انتقادهای شهروندان از وضعیت غیرقابل قبول اداره پست گیلان است

از آنجایی که بسته های پستی همیشه برای ارسال کننده از اهمیت بالایی برخوردار است و گاها اسنادی ست که باید در تاریخ مشخص و مقرر به دست دریافت کننده برسد وگرنه ممکن است مثلا فرد در دادگاهی که نیاز به آن اسناد داشته و به موقع به دستش نرسیده،  حکمی از قاضی دریافت کند که اگر به موقع به دستش می رسید میتوانست تبرئه شود.

و یا وسایل شکستنی که در هنگام دریافت گاها آسیب دیده شده و در قبال اعتراض شهروندان حرفشان به جایی نرسیده و کسی پاسخگوی مطالبات برحق مردم نبوده است که این امر بی اعتمادی  شهروندان را به همراه داشته است.

 

ناگفته نماند افزایش هزینه‌های پستی در شرایطی که کیفیت خدمات بدین شکل کاهش یافته، برای مردم غیرقابل قبول بوده و نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

لازم به ذکر است از دیگر مشکلاتی که مردم با اداره پست گیلان دست و پنجه نرم می کند کمبود نیرو (پستچی) است که گفته می شود اگر یک پست‌چی به هر دلیلی قادر به انجام وظایف خود در مقطعی نباشد و یا بیمار گردد تا زمان بازگشتش ،نطقه عملاً بدون پست‌چی می‌ماند و این وضعیت باعث می‌شود که بسته های ارسالی با تاخیرهای طولانی مواجه شود و نارضایتی مردم را به همراه داشته باشد.

آیا این نگرانی که ممکن است  با روی کار آمدن دولت جدید در مدیریت دستگاهها هم تغییر ایجاد شود؛ باعث گردیده تا برخی مدیران دلسرد شوند ؟ و مسئولیت امور محوله را به حال خود رها کنند؟ یا همه ی توانشان در اداره امور در همین حد و اندازه است؟ تکلیف مردم در این شرایط چیست؟ آیا تاوان این کم کاریها و کمبودها را مردم را باید بدهند؟

 

 

 

 

ارسال شده در جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ بعدازظهر
کد خبر: 3429705
آخرین خبر ها
گزیده خبرها