آخرین صفحه کاری 15 ساله مدیر کل استاندارد گیلان ورق خورد

آخرین صفحه کاری 15 ساله مدیر کل استاندارد گیلان ورق خورد

اداره‌ كل‌ استاندارد پس‌ از آن كه‌ مهندس‌ محمد علی يوسفي‌ مسئوليت‌ آن‌ را به‌ عهده‌ گرفت‌ با برنامه‌ ريزي‌ هدف‌دار و ريشه‌اي‌، گامهاي‌ ارزشمندي‌ در مسير رشد و بالندگي‌ صنعت‌ و توسعه ‌صادرات‌ برداشته‌ و در ايجاد اطمينان‌ عمومي‌ نسبت‌ به‌ كيفيت‌ محصولات‌ توليدي‌ اين‌ استان‌، موفق‌ عمل‌ كرده‌ است‌. مهندس محمد علی یوسفی مدیر کل استاندارد گیلان پس از 15 سال فعالیت باز نشسته شد و بر اساس حکم رییس سازمان ملی استاندارد ایران داریوش اشکانی پور معاون اداری و مالی استاندارد گیلان جانشین وی شد. ریاست اداره استاندارد آستارا به مدت 9 سال،مدیر مالی و ادری اداره کل استاندارد،قائم مقام مدیرکل،معاون منابع انسانی و امور پشتیبانیو مسئولیت آزمایشگاه مستقر در گمرک آستارا به مدت سه سال از جمله سوابق مدیر کل جدید استاندارد استان گیلان می باشد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید استاندارد گیلان که در سالن اجنماعات استاندارد و با حضور وحید مرندی‌مقدم معاون نظارت بر اجرای سازمان استاندارد، بلغاری مدیر کل هماهنگی امور استانهاي سازمان ملی استاندارد ، جمعی از صاحبان صنایع ،مدیران کل و معاون منابع انسانی استانداری گیلان برگزار شد ابتدا یوسفی مدیرکل سابق استاندارد گیلان گفت: همیشه تلاش می کردیم که پل ارتباطی صنایع با خود استاندارد و دستگاه های ذیربط باشیم. وی افزود: بر اساس نقشه راه و استراتژی سازمان تلکیفی بر دوش ما گذاشته شده است . یوسفی یاداور شد: در سیاست اجرایی سازمان کیفیت حق مسلم مصرف کننده است. مدیرکل سابق استاندارد گیلان در پایان افزود: خودم را مدیون کارآفرینان می دانم. اگر می خواهیم هویت انقلابی و دینی ما شکل گیرد این امر جز با استقلال اقتصادی اتفاق نمی افتد.

در ادامه این مراسم مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملي استاندارد ايران با تقدیر و اعلام رضایت از تلاشهای حدود 15 ساله مدیرکل سابق استاندارد گیلان گفت: خضوع ، تواضع و تجربه مهندس یوسفی موجب حضور طولانی‌مدت وی در مسند مدیر کلی استاندارد گیلان شده بود.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد با بیان اینکه اصرار یوسفی برای بازنشستگی به دلیل فشار زیاد کار بود، گفت: امیدواریم مدیری که امروز معرفی می‌شود بتواند مسیر یوسفی را دنبال کند.

وی به تصویب قانون ارتقای جایگاه سازمان استاندارد در مجلس اشاره کرد و یادآور شد: دراین مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی رئیس سازمان استاندارد در رده معاون رئیس جمهور قرار گرفت که اتفاق بسیار مهمی است.

در ادامه مراسم مدیر کل هماهنگی امور استان هاي سازمان ملی استاندارد استفاده از نیروهای‌ متخصص را الزامی دانست و اظهار کرد:انجام وظایف به نحو مطلوب باید سرلوحه کار مدیران به ویژه مدیران ادارات كل استاندارد قرار گیرد.

بلغاري ، تغییر رویکرد سازمان استاندارد را بر مبنای علمی و مدل‌های اجرایی عنوان کرد و یادآور شد: تغییر رویکرد سازمان استاندارد بر مبنای علمی و مدل‌های اجرایی اگر در گذشته یک آرزو بود امروز یک تکلیف قانونی است و باید بر اساس بند ۲۴ ابلاغیه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری و مصوبه شورای عالی، استانداردسازی تولیدات داخلی الزام شود.

وی با اشاره به مدیران استاندارد در استانها به عنوان افتخارات سازمان ملی استاندارد، گفت: عمر مدیریتی ما در استاندارد طولانی است.اگر اصرار مهندس یوسفی نبود کماکان از وجودشان استفاده می کردیم.

مدیر کل هماهنگی امور استان هاي سازمان ملی استاندارد اضافه کرد: خوشحالیم که مدیریت مهندس شعاعی ویوسفی باعث شده که افراد زیادی در استان توانایی مدیر یت را دارند.

وی در ادامه با اشاره به مدیر سابق استاندارد گیلان به عنوان فردی صاحب نظر ، دارای ایده و شجاع بیان کرد: در ارزیابی سال گذشته استاندارد گیلان توانست رتبه هشتم را در سازمان ملی استاندارد ایران کسب کند.

بلغاری در پایان خاطرنشان کرد: یوسفی بیش از 36 سال سابقه خدمت دارد و در این مدت توانایی های خود را ثابت کردند و اشکانی پور راه سختی را در پیش دارد. البته لازم به یاد آوری است یکی از ویژگیهای خوب اشکانی پور این است که از بخش فنی تا مالی را گذرانده اند و اشراف کامل به موضوعات دارند.

معاون منابع انسانی استانداری گیلان نیز در این مراسم با اشاره به تغییر نام مراسم تودیع به نکوداشت گفت :مهندس یوسفی با عاقبت بخیری پست خودشان را انتقال می دهند.توانسته قلبها را جذب کند وشوخی نیست که در یک پست 15 سال باقی ماندند. وی دنبال این بود که واحد ها تولیدی استاندارد بمانند و انصافا خوب عمل کردند.اصغریان افزود: وی مردی متواضع بوده و تجربه و سابقه ایشان مثال زدنی است.

وی تاکید کرد: جانشین محوری خود یک هنری است. معاون برنامه ریزی استانداری گیلان در پایان خطاب به مدیرکل جدید استاندارد گیلان گفت: آقای اشکانی پور باید خیلی تلاش کند تا حاکمیت را در عین ظرافت حفظ کند.

در پایان این مراسم حکم بازنشستگی مهندس محمد علی یوسفی توسط مهندس مهدی شعاعی شیخانی مدیر کل اسبق استاندارد گیلان به وی اهدا شد.

ارسال شده در سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۶ قبل‌ازظهر
کد خبر: 46
آخرین خبر ها
گزیده خبرها