باید به دنبال اجرای پروژه های نوین در زمینه مدیریت پسماندهای شهری باشیم
شهردار رشت:

باید به دنبال اجرای پروژه های نوین در زمینه مدیریت پسماندهای شهری باشیم

اسرار امروز. شهردار رشت از حضور کارگروه مدیریت پسماندهاى سازمان شهرداریهاى کشور در رشت و در آیندهای نزدیک خبر داد.

شهردار رشت خبر داد: حضورکارگروه مدیریت پسماندهاى سازمان شهرداریهاى کشور در رشت در آینده نزدیک / برنامه ریزی برای حل ریشه ای معضل پسماند استان و به خصوص شهر رشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت یکی از نشست های ادواری کارگروه مدیریت پسماندهای سازمان شهرداریهای کشور که متشکل از معاونین استانداریهاى تهران ، تبریز و زنجان و شهرداران رشت ، مشهد ، سارى و کرج است در تهران برگزار شد. دکتر مسعود نصرتی که یکی از اعضای کارگروه فوق است با اشاره به ضرورت ساماندهی پسماندها اذعان داشت: در شهر رشت گام هایی در راستای ساماندهی معضل پسماندها برداشته شده اما بایستی اقدامات تکمیلی در زمینه اجرای پروژه های نوین نیز در این استان و به خصوص شهر رشت انجام شود تا چرخه مدیریت پسماند کامل گردد .

وی با اشاره به اینکه دفن زباله و پسماندهای شهری در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته منسوخ شده است ، افزود : ما نیز در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های محیط باید به دنبال اجرای پروژه های نوین در زمینه مدیریت پسماندهای شهری باشیم.

شهردار رشت با اشاره به حضور کارگروه مدیریت پسماندهاى سازمان شهرداریهاى کشور در رشت در آینده نزدیک تصریح کرد: این کارگروه با حضور در استان به مسائلی پیرامون حل ریشه ای معضلات پسماند استان و به خصوص شهر رشت خواهند پرداخت.


ارسال شده در دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹ بعدازظهر
کد خبر: 1976021
آخرین خبر ها
گزیده خبرها