چهارمین گردهمایی نظارت بر اجرای استاندارد  در استان گیلان​ برگزار شد

چهارمین گردهمایی نظارت بر اجرای استاندارد در استان گیلان​ برگزار شد

اسرارامروز.چهارمین گردهمایی نظارت بر اجرای استاندارد با حضور مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ،مدیران و معاونین ستادی و همچنین مدیران کل استانهای تهران ،البرز،سمنان،گلستان،مازندران به میزبانی گیلان در محل سالن کنفرانس هتل معین فومن برگزار شد.

چهارمین گردهمایی نظارت بر اجرای استاندارد با حضور مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ،مدیران و معاونین ستادی و همچنین مدیران کل استانهای تهران ،البرز،سمنان،گلستان،مازندران به میزبانی گیلان در محل سالن کنفرانس هتل معین فومن برگزار شد. وحید مرندی مقدم هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی گزارش عملکرد حوزه نظارت بر اجرای استاندارد در زمینه طرح طاها و سامانه سینا و سایر موارد مربوط به نظارت اجرای استاندارد عنوان نمود. در بخش نخست این گردهمایی ،عملکرد 6 استان( منطقه 3 ) در زمینه طرح کنترل و نظارت بر اجرای استاندارد و طرح های ماده 4 مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست مدیران کل استانهای 6 گانه به ارایه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

طرح موضوعات و موارد مرتبط با دفتر نظارت بر اجرای استاندارد در زمینه های معیار مصرف انرژی و محیط زیست-صنایع فلزی و غیر فلزی-صنایع غذایی،آرایشی،بهداشتی وحلال و همچنین گزارشی از وضعیت ضریب نفوذ فرآورده ها در سامانه سینا از عمده ترین موارد مطروحه در این گردهمایی بود.

در پایان این نشست ،جمع بندی مطالب عنوان شده و ارایه راهکارهای مناسب توسط معاون نظارت بر اجرای استاندارد صورت پذیرفت.

ارسال شده در چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰ قبل‌ازظهر
کد خبر: 1854115
آخرین خبر ها
گزیده خبرها