۱۸ پروژه گردشگری گیلان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان:

۱۸ پروژه گردشگری گیلان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد

اسرارامروز.مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر۴۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۵۷ نفر در گیلان افتتاح می شود.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از بهره برداری ۱۸ پروژه گردشگری در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر۴۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۵۷ نفر در گیلان افتتاح می شود. 

به گزارش اسرار امروز، علیزاده در  نشست کارگروه گردشگری که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد اظهار کرد: سالانه در ایام پیک سفر، شاهد حضور میلیونی مسافران از اقصی نقاط جهان و کشور به گیلان هستیم که این خود نیازمند نگاه ویژه به زیر ساخت های گردشگری استان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان  اذعان کرد: ۱۵ پروژه حفظ و و مرمت بناهای تاریخی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و ۲۵ پروژه  صنایع دستی با اعتبار ۲ میلیارد تومان از جمله برنامه های این اداره کل در ایام الله دهه فجر می باشد که برای 64 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند. 

 

وی  تصریح کرد: افتتاح هتل، طرح های بوم گردی، موزه، بناهای تاریخی، برگزاری سمینار و افتتاح نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی و اجرای برنامه های فرهنگی و … از اهم برنامه های این اداره کل همزمان با بهار انقلاب در گیلان است.

ارسال شده در چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۵ بعدازظهر
کد خبر: 6824860
آخرین خبر ها
گزیده خبرها